Ads 468x60px

Thursday 8 May 2014

ATASI MASALAH KETIDAKSUBURAN ANDA DENGAN SET SHAKLEE

Banyak sebenarnya punca-punca ketidaksuburan ini. Skop ini terlalu meluas. Lain orang lain masalahnya. Juga, lain masalah lain cara rawatannya. Contohnya:

>> Masalah hormon
>> Masalah persekitaran rahim yang tidak bekerjasama
>> Masalah telur dan sperma

Apa yang paling penting? Perlukan kekuatan dan keyakinan yang tinggi untuk mendapatkan sesuatu. Jangan pernah berputus asa. DIA tahu apa yang terbaik untuk kita.

Shaklee adalah sebuah syarikat yang telah beroperasi lebih daripada 50 tahun ada menawarkan Set Kesuburan Shaklee untuk suami dan isteri.


Set Kesuburan Asas yang sangat sesuai diambil untuk yang tiada permasalahan kesuburan yang serius tetapi menginginkan zuriat terdapat :

ESP - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya denga Isolavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

B Complex - Baik untuk masalah senggugut (PMS), meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman, terutamanya mereka yang mengambil ubat hormon dan ubat tahan sakit.

Zinc Complex - Pemgambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga. Wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu penguncupan uterus mengembalikan daya ketahanannya.

GLA Complex - Membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki & wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Vita-E Complex - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksijen yang lebih.

CARA MAKAN: 

GLA Complex - Sebiji selepas makan (Sarapan / Dinner)
B - Complex - Sebiji selepas sarapan
Vita - E Complex - Sebiji selepas lunch
Zinc Complex - Sebiji semasa perut kosong
ESP - 1 sudu 2 @ 3 kali sehari. Sarapan / Dinner; Sarapan / 3pm / Sebelum tidur




Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam
SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates