Ads 468x60px

Friday 21 August 2015

Pembersih Usus Terbaik !


Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : Alfalfa Leaves, Senna Leaves, Anise Seed, Blue Malva Flower, Buckhorn Bark, Licorice Root, Rhubarb Root, Fennel Seed dan Culver’s Root.

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Kesemua Herba semulajadi ini memiliki fungsi-fungsi nya yang tersendiri untuk mengatasi pelbagai masalah kesihatan di dalam tubuh manusia terutamanya di bahagian usus. Berikut adalah huraian bagi setiap 9 herba tersebut :-
  1. Alfalfa Leaves ~ Membersihkan darah, usus & hati
  2. Senna Leaves ~ Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut. Percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak
  3. Anise Seed ~ Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.
  4. Blue Malva Flower ~ Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.
  5. Buckhorn Bark ~ Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.
  6. Licorice Root ~ Membantu proses detoksifikasi.
  7. Rhubarb Root ~ Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotik.
  8. Fennel Seed ~ Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
  9. Culver’s Root ~ Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.
Antara manfaat utama herb lax ini adalah :-
  • Pembersihan najis yang tersekat 
  • Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita 
  • Membantu masalah sembelit 
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut 
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
 
PERHATIAN ! 

Mereka yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit-birit pada awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8 - 12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mempunyai masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal.

Jika anda ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang Herb Lax dan cara membuat tempahan, boleh hubungi tira. Segala pertanyaan dari anda akan tira jawab dengan segera dan sebaiknya. In Shaa Allah.

Salam Sayang dari Tira

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates