Ads 468x60px

Wednesday 28 May 2014

LECITHIN HOT STUFF!.....

JOM Kita Tengok Manfaat Lecithin:

1. Untuk Kuruskan badan

Lecithin bertindak seperti ’PEMECAH LEMAK (fat emulsifier). Membantu dalam proses pemecahan lemak dengan lebih cepat.

Meningkatkan tahap METABOLISME badan.

Lecithin juga membantu anda menghilangkan SELULIT.

2. Untuk individu yang mempunyai paras Kolesterol Tinggi

Merendahkan paras LDL, iaitu kolesterol jahat dan triglycerides.

Meningkatkan paras HDL, iaitu kolesterol baik.

Membantu dalam proses penyembuhan pesakit yang mempunyai bacaan kolesterol tinggi.

3. Untuk organ tubuh badan

Meningkatkan fungsi OTAK ~ kolina adalah sangat penting dalam menguatkan daya ingatan terutamanya di kalangan warga emas. Lecithin juga digunakan untuk merawat penyakit berkaitan gangguan ingatan seperti DEMENSIA, AMNESIA dan ALZHEIMER. Juga digunakan dalam rawatan untuk beberapa jenis penyakit kemurungan dan kebimbangan.

Untuk fungsi dan kesihatan HATI yang baik ~ Dengan melarutkan lemak ke dalam air, ini boleh membuatkan lemak tidak akan terkumpul di dalam hati. Ini seterusnya dapat menyahtoksid berbahaya dari hati. Ia juga digunakan untuk merawat penyakit pundi hempedu dan penyakit hati.

Lecithin membantu memecahkan lemak dan kolesterol dan seterusnya memaksa lemak dan kolesterol ini bergerak melalui salur darah supaya ia tidak berkumpul di dalam arteri kerana apabila arteri tersumbat, ia boleh menyumbang kepadapenyakit JANTUNG dan hati.

Juga digunakan dalam merawat sakit KULIT seperti ekzema. Malah, ada juga individu yang menyapukan lecithin kepada kulit sebagai pelembap.

So, ANDA bila lagi mahu mencubanya?.. Jom la dapatkan Shaklee Lecithin anda hari ni! Kecil-kecil cili api… Insya Allah pasti puas hati….




SID : 1115221
WHATSAPP : 019-7700957

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates