Ads 468x60px

Wednesday 14 January 2015

Zinc Complex membantu dalam merawat JERAWAT

Entry di hari Rabu..

Jom kita baca bagaiman Zinc Complex membantu merawat JERAWAT !


1)    Zinc mengawal penghasilan minyak pada kulit


2) Zinc bersifat anti-inflamasi (mempunyai ciri-ciri anti-radang) --> Membantu mengurangkan kerengsaan kulit akibat jerawat

3)   Zinc boost immune system --> Membantu tubuh melawan bakteria yang menyebabkan jerawat (Propionibacterium acnes)

4)   Zinc is an important co-factor in helping the body to process vitamin A and E; yang mana kedua-duanya juga turut membantu tubuh melawan jerawat

Zinc - Vitamin A - Vitamin E --> Gabungan ketiga-tiga vitamin dan mineral ini membantu tubuh mengawal hormon. Hormon yang tidak stabil boleh mengakibatkan pengeluaran minyak berlebihan pada kulit

5)    Zinc juga membantu dalam pertumbuhan tisu supaya kulit sentiasa segar

6)  Zinc terlibat dalam sistesis protein dan pembentukan kolagen dalam badan --> Kedua2nya penting untuk mengekalkan kulit yang sihat dan mengawal pengeluaran minyak secara normal

Dapatkan zinc complex dengam harga yang berpatutan dari saya. Info lanjut tentang produk, boleh hubungi saya.. Saya mengalu-alukan setiap soalan dari minda anda. Saya akan membantu anda dalam mencapai kehidupan yang lebih sihat dan baik.


Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam
SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates