Ads 468x60px

Friday 21 August 2015

Vitamin B Penting Untuk Badan yang sering Letih dan Lesu

Vitamin B Complex adalah satu kelompok vitamin B, yang semuanya memiliki keistimewaan manfaat masing-masing. Vitamn B Complex ini terdiri dari : Vitamin B1(thiamine), Vitamin B2(riboflavin), Vitamin B3 (niacin), Vitamin B5(pantothenic acid/asam pantotenat) , Vitamin B6(pyridoxamine) , Vitamin B9(folic acid/asam folat) , vitamin B12(cyanocob), vitamin B7(biotin) biotin, Kolin dan inositol. 

Vitamin B Complex semuanya diperlukan untuk fungsi hampir semua proses dalam tubuh. Vitamin B bekerja saling bersinergi, antara jenis yang satu dan jenis yang lain. Jadi kekurangan dari salah satu dari vitamin B kompleks dapat menyebabkan ketidakseimbangan.


B-Complex Shaklee mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Jika anda sering mengalami masalah keletihan dan kelesuan badan, tira cadangankan anda amalkan pengambilan B-Complex ini. 

Dapatkan maklumat lanjut tentang B-Complex dan cara membuat tempahan dengan menghubungi tira. Segala pertanyaan dari anda akan tira jawab dengan segera dan sebaiknya. In Shaa Allah.

Salam Sayang dari Tira

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates