Ads 468x60px

Sunday 23 August 2015

Pilihan Kalsium untuk Ibu Hamil


Kalsium sangat penting untuk Ibu Hamil kan... So, untuk pastikan tira dapat kalsium yang cukup waktu hamil yang ke-3 ni, sudah tentu la tira pilih Ostematrix.

Ostematrix ni bila diambil sehari 4 biji bersamaan dengan 1000mg kalsium.. Tambahan bukan kalsium je tira dapat.. Tapi 400mg magnesium yang berfungsi untuk membantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkanya... Juga terdapat di dalam Ostematrix ni iaitu Vitamin D 400IU ( meransang penyerapan kalsium ), Boron ( membantu dalam metabolisma tulang ) serta Mangan, Tembaga & Zinc ( Mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang )..

Best kan... Ostematrix ni bukan sekadar kalsium je tau... tapi mengandungi tambahan nutrisi yang sangat diperlukan oleh badan terutama ibu yang sedang hamil... Like me.. Hahaha..

So, kepada ibu-ibu hamil sekalian, mesti kene ade sebotol untuk pastikan anda semua cukup kalsium untuk keperluan harian ye... Oh ye.. Alhamdulillah sepanjang mengamalkan Ostematrix di kehamilan yang ke-3 ni, memang banyak perbezaan yang tira rasa.... 

Terutamanya sembelit tu seolah-olah tak wujud lagi.. berbanding kehamilan pertama dan kedua,.. mesti tak lepas dari sembelit... pulak tu, kene buasir.. Ouuuhh... Sungguh sakit... Selain tu, kesihatan badan terutamanya di bahagian pinggang juga dapat diatasi...

Sekian saja perkongsian tira tentang Ostematrix ni ya,... 

Berminat nak dapatkan Ostematrix ni, jangan segan-segan hubungi tira ya...

Salam Sayang dari Tira

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates