Ads 468x60px

Saturday 22 August 2015

Pil Kalsium untuk Kesihatan Tubuh Badan

Ostematrix merupakan Pil Kalsium dan lebih dikenali sebagai Pil Putih dikalangan mereka yang amat jatuh cinta dengan keberkesanannya. Walaubagaimanapun, ianya berkesan adalah dengan izinNya yang Maha Menyembuh.

Kalsium berlebihan boleh memberi kesan kepada buah pinggang seperti terjadinya batu karang / batu dalam hempedu.

Ini terjadi apabila jurang nisbah kalsium-magnesium sangat besar dimana kekurangan magnesium akan menyebabkan kalsium tidak dapat diserap sepenuhnya oleh tubuh, lalu buah pinggang menjadi toksik.

Sebab itu apabila membeli supplemen kalsium, anda wajib meneliti kandungan magnesium dan vitamin D ada bersama kerana kedua-dua perlu untuk membantu penyerapan maksimum kalsium.


Ostematrix dilengkapi dengan unsur kalsium, magnesium dan vitamin D. Pengambilan kalsium sahaja tidak mencukupi. Bayangkan kalsium sebagai batu-bata dalam proses pembinaan tulang-temulang yang kuat dan sihat. Batu-bata ini akan lebih kuat dan lebih seimbang jika digabungkan bersama mortar. Mortar mengandungi vitamin D, magnesium, boron, zink, tembaga dan mangan.

Dengan gabungan nutrisi ini, kalsium mendapat sokongan yang diperlukan untuk membina tulang yang kuat ketika anda muda serta meminimumkan kereputan tulang ketika anda tua.

Oleh itu, jika anda ingin mendapatkan Pil Kalsium a.k.a Pil Putih ini, boleh hubungi tira ya.. In Shaa Allah tira akan bantu anda dengan sebaiknya.

Salam Sayang dari Tira

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates