Ads 468x60px

Sunday 20 July 2014

ALFALFA DIKENALI SEBAGAI KACIP FATIMAH ZAMAN MODEN

Selain dikenali sebagai "milk booster" yang menjadi rebutan ibu-ibu yang menyusukan, Alfalfa juga sangat berjasa kepada wanita dan dipercayai dapat bertindak sebagai "Kacip Fatimah" (seperti yang kita tahu Kacip Fatimah seringkali digunakan secara tradisional dalam penjagaan dalaman wanita, sebagai perapat dan juga pelincir serta meningkatkan fungsi seksual dan Kacip Fatimah juga selalunya digunakan dalam perawatan wanita selepas bersalin). Jadi bagi alternatif kepada Kacip Fatimah, Alfalfa Complex adalah pilihan yang terbaik. 

Alfalfa juga boleh membantu sebagai pembersihan dalaman wanita dan membantu dalam kitaran haid. Diperakui oleh ramai individu yang telah mengamalkannya sebagai dapat membantu dalam menghilangkan keputihan yg menjadi kerisauan ramai wanita.

Alfalfa juga boleh membantu dari segi jerawat dan jeragat dan menjadikan kulit anda sihat dan licin kerana Alfalfa mempunyai kebolehan untuk melawan alahan dan dapat mencuci darah. Orang kata, kecantikan luaran akan terpancar apabila dalaman kita sihat. Sebagai wanita, penjagaan dalaman seharusnya dititikberatkan bukan sekadar menjaga kecantikan luaran semata-mata. Untuk itu, Alfalfa Complex sangat sesuai diambil oleh wanita yang mementingkan kesihatan dalaman dan luaran, tidak kiralah bagi yang belum berkahwin, bakal berkahwin mahupun yangg sudah lama berkahwin.

Kenapa Alfalfa supplement yang bagus??

  1. Mencuci hati, darah dan usus ~ Alfalfa adalah sangat beralkali yang boleh membantu memulihkan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  2. Melawan alahan ~ Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitive, kurap, bau badan dan penyakit ulat air dengan berkesan.
  3. Ia juga baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut ~ memperbaiki masalah saluran peghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulcer gastrik, hepatitis dan sembelit.
  4. menyingkirkan lemak dan kolestrol~ kajian klinikal telah membuktikan bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Kalau uols nak tahu alfalfa mengandungi sapojin yang berfungsi sebagai span yang boleh bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.
  5. Melegakan keletihan ~ membantu kita kekal bertenaga supaya cergas sepanjang hari
PERHATIAN!!!

  • Alfalfa tidak sesuai untuk orang yang sedang bertarung dengan kanser
  • Juga tidak sesuai utk pesakit Auto Immune Diseases seperti SLE.
  • Juga tidak sesuai untuk individu yang baru menjalani pemindahan organ terutama hati.
  • Tidak sesuai juga untuk pesakit Diabetes kerana boleh mengurangkan kandungan gula dalam darah (mungkin boleh pengsan)
  • Tidak sesuai juga untuk pesaki jantung kerana ia boleh memekatkan darah

Jom kita tengok testemoni yang mengamalkan Alfalfa Shaklee ini:-





Anda yang berminat, boleh hubungi saya ataupun terus membuat tempahan secara online sekarang....

Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates