Ads 468x60px

Sunday 6 July 2014

ALHAMDULILLAH.... DIABETES (KENCING MANIS) SEMBUH SEPENUHNYA

Assalamualaikum Pembaca yang dihormati... 



Malam ni saya nak kongsi sebuah cerita tentang pesakit Diabetes atau kencing manis ni.. Semoga perkongsian ini amat bermanfaat kepada anda semua....

Dalam kisah ini anda akan berkenalan dengan seorang doktor perubatan yang bernama Dr. Nik.

Dr. Nik mempunyai seorang ayah yang sudah berusia lanjut. Ayah Dr. Nik pula penghidap penyakit kencing manis atau diabetes sejak bertahun-tahun lamanya.

Namun syukur kepada Allah kerana ayahanda beliau dikurniakan seorang anak yang soleh iaitu Dr. Nik.

Setelah Dr. Nik mengena
li VIVIS SHAKLEE, Dr. Nik cuba memberikan kepada ayahanda beliau untuk membantu mengurangkan kesan sampingan ubat-ubatan kencing manis yang membahayakan dan memudaratkan buah pinggang, jantung dan hati.


Setelah 2 minggu ayahanda mengambil VIVIX SHAKLEE secara konsisten, apa yang berlaku ialah ayahanda beliau bukan sahaja tidak mendapat kesan sampingan ubat diabetes tetapi juga telah didapati telah bebas sepenuhnya dari diabetes....!!!!

Bacaan darah turun mendadak dari 19 kepada 7.9.. Subhanallah!!...

Selain itu Dr. Nik turut mendapati selera ayahanda beliau semakin baik, tidak lagi kurang makan. Buat makluman anda, pesakit diabetes ini mereka dah hilang deria rasa pada lidah kerana kerosakan saraf.

Namun Alhamdulillah nampaknya ikhtiar VIVIX SHAKLEE memberi sinar dan harapan baru buat pesakit diabetes, tidak perlu lagi menderita makan tanpa rasa, kini ayah dan mak kita yang sakit diabetes mungkin berpeluang kembali menikmati kelazatan kuih muih dan lauk pauh kegemaran mereka.

Selain dari itu Dr. Nik juga mendapati ayahanda beliau tidak lagi kerap berulang alik ke tandas pada malam hari, dan kini dapat tidur lena sepanjang malam.

Perkara-perkara ini amat mengejutkan Dr. Nik sebagai seorang pengamal perubatab dimana menurut ilmu perubatan moden diabetes atau kencing manis ini tiada ubat dan takkan sembuh, dan hanya boleh mengawalnya dengan ubat-ubatan sahaja.

Apa yang berlaku terhadap ayahanda beliau setelah mengambil VIVIX SHAKLEE adalah amat berlawanan dengan apa yang dipelajari dalam ilmu perubatan moden.

Alhamdulillah... Impressive sungguh...

Tapi perlu kesabaran la dalam rawatan menggunakan natural approach macamni jika keadaan diabetes sudah bertahun-tahun takkan kita expect dalam sebulan boleh normal blood sugar readingkan.

Logik alam ini mesti ambil masa kan..

Dan kesabaran Dr. Nik akhirnya terbayar dengan ayahanda beliau BEBAS diabetes.

Diabetes hari ni penyakit lazim rakyat Malaysia yang mana kebanyakkan pesakit berakhir dengan dialisis...

Alhamdulillah ayahanda Dr. Nik dikurniakan anak yang soleh seperti beliau yang sanggup dalam memberi ayahnya terbaik menurut iktiar kita sebagai manusia.

Sekian sahaja perkongsian saya tentang kisah Dr. Nik.. Semoga ianya bermanfaat kepada anda mahupun ahli keluarga anda yang mengalami diabetes atau kencing manis.

Boleh hubungi saya untuk tempahan dan konsultasi percuma sepanjang pengambilan tonik ajaib ini..





Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam
SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates