Ads 468x60px

Sunday 6 July 2014

HERBAL BLEND SHAKLEE MEMANG SANGAT AJAIB!!

Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.



Masalah ruam di kalangan bayi adalah antara masalah yang tidak dapat dielakkan oleh ibu-ibu. Antaranya adalah ruam susu untuk bayi yang menyusu badan dan juga ruam lampin bagi bayi yang memakai lampin pakai buang.

Ini lah dia..Shaklee Herbal Blend Cream :



  1. Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatal
  2. Demam panas (disapu ke seluruh badan). Insya Allah setengah jam kemudian badan akan berpeluh
  3. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
  4. Memecahkan lemak / pembuangan angin dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.
  5. Melegakan ruam susu
Saya syorkan ibu-ibu yang bakal melahirkan atau sudah mempunyai anak untuk memasukkan produk ini di dalam barang yang perlu ada sebagai persediaan menyambut anak.Memang tahan lama kerana hanya sedikit sahaja cream yang perlu dioleskan kepada ruam bayi anda.

Ini pula antara testemoni yang gemar akan Herbal Blend :-





Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam
SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates