Ads 468x60px

Wednesday 26 August 2015

6 Manfaat Ostematrix bagi Ibu Mengandung


Ostematrix ialah tablet yang tinggi dengan kalsium dan kalsium sangat diperlukan oleh ibu yang sedang mengandung.


Apakah manfaat Ostematrix pada ibu yang sedang mengandung ?

1- Membekalkan kalsium secukupnya

1 tablet Ostematrix bersamaan dengan 1 cawan susu tinggi kalsium. Sekiranya ibu hamil tidak gemar minum susu atau mengalami alahan terhadap susu ketika hamil, pengambilan OSTEMATRIX sangat membantu ibu mendapatkan kalsium yang cukup.

2- Mengurangkan kebas-kebas dan sakit pinggang

Ketika hamil, adalah perkara biasa pada ibu mengalami sakit pinggang dan kebas-kebas. Dengan pengambilan OSTEMATRIX ini mampu mengurangkan masalah tersebut.

3- Mengimbangi tekanan darah

Tekanan darah tinggi adalah masalah biasa yang dialami oleh ibu yang sedang hamil. Maka dengan pengambilan OSTEMATRIX yang konsisten dapat membantu ibu hamil menstabilkan tekanan darah.

4- Menggalakkan tidur yang selesa

Apabila kandungan semakin membesar, ibu hamil mula berasa kurang selesa untuk tidur. Justeru, pengambilan OSTEMATRIX mampu memberikan keselesaan kepada ibu hamil.

5- Mengelakkan sembelit ketika hamil

Masalah sembelit juga sering berlaku kepada ibu hamil. OSTEMATRIX bukan sekadar kalsium tetapi mengandungi Magnesium yang secara tidak langsung membantu pergerakan otot usus untuk mengeluarkan najis dan juga menarik air, penambahan air didalam kolon menyebabkan najis menjadi lebih lembut dan mudah untuk dikeluarkan. 

6- Mengelakkan dari terkena cramp @ kekejangan

Kejang kaki adalah akibat daripada kekurangan mineral kalsium dan magnesium. Kandungan OSTEMATRIX yang lengkap dengan kalsium, magneseium dan vitamin D membantu ramai ibu-ibu hamil dari mengalami kejang kaki. 

Jadi,kepada ibu-ibu hamil yang ingin mendapatkan OSTEMATRIX, boleh hubungi tira ye..

Salam Sayang dari Tira

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates