Ads 468x60px

Tuesday 1 September 2015

Salah Siapa ESP Jadi Kegemaran Ramai ?

Salah Siapa ESP ni jadi kegemaran Ramai ?.... Salah Sape ?....

Salah ESP LA... Tu la sedap sangat... Kesan pun meletop-letopsss.... Tak Caya ? Betul ni ?... 

Maii.. Tira kasi satu luahan penggemar ESP yang meletops ni.... Korang baca sampai habis pastu komen sendiri ok... Haha..


Gini Citenyeerrrr...

I nak gtau yang I ni peminat setia ESP..atau nama panjangnya Energizing Soy Protein.Ya Allah dia punya sedap tak yah cakap laa..grrr sedap mek! shake sejuk- sejuk mmg ohsemmm..

Laaa tu je ke best nye ESP ni just sedap? errr......

Haha dok aih. Sebab ada kebaikan la sampai hari ni saya consume ESP Shaklee ni..saya minum dulu just sebab nk kurus...tapi sambil target nak kurus tu saya perasaan kulit macam jd lembab je.. lembut tau.. maka saya pun google tanya-tanya yg lebih pakar ada apa dalam ESP ni..jeng3... pembongkaran rahsia .tadaaa!!!!

(rahsia la sangat, ko bace je la maklumat nutrisi kat botol esp tu haha) tp tu nama2 saintifik boh..

ha mampu amik semua ni tiap2 hari? tayah susah2 dah, dlm ESP dah ade semua ni da...

Murid2, dengar ye...ehemm...
badan kita hanya hasilkan asid amino tak penting...

mereka sudah...? anda bila...??

saya tak gebang aih..hehe saya cakap sbb saya sukaaaaa gila ESP nih.. nak lg sedap tambah la pisang ke, mangga ke, oreo ke pastu shake.. ya ampun aku bisa gilaaaa dgn kesedapan ESP hik3...

tapi kalau nak kurus tayah shake dgn biskut bagai, tu dah tambah nilai kalori tu...haaa....

Amacam perkongsian penggemar ni ? Best ke best.... Haaaa... Ape tunggu lagi ???

Bulan ni harga best... Sekali grab 2 tong pun memang berbaloi la...
Salam Sayang dari Tira

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates