Ads 468x60px

Sunday 19 October 2014

ESP UNTUK SEMUA...

Assalamualaikum semua... Salam 1 Malaysia...

Entry kali ni, saya nak share mengenai Kenapa ESP Shaklee terlaris?

Salah satu sebabnya ialah semua orang boleh makan.

Dari yang muda, kanak kanak, kepada ibu mengandung, menyusu dan warga emas, semua boleh dapat manfaat darinya.

Satu produk untuk pelbagai kegunaan. Boleh tahan.

Dan ESP sangat bagus untuk kecantikan kulit muka dan seluruh badan. Makan secara berterusan dan orang orang disekeliling kita akan mula perasan... Tak caya?? Cuba dulu....


Apa kelebihan ESP Shaklee?

1. Haa.. Meh2 pakat makan ESP. Semua orang boleh makan. Mak ayah, anak datuk nenek, insyaallah semua boleh makan.
2. Awet  Muda. Makanan kecantikan. Badan kita perlukan zat dari asid amino membina sel baru. Sel berbeza perlukan bahan mentah berbeza (asid amino)
Alhamdulillah semua asid amino tu ada dalam ESP Shaklee. Senangkan
Tak perlu makan banyak untuk dapat semua.
3. Siapa ada masalah jantung? ESP membantu rendahkan paras kolestrol. Insyaallah dapat kurangkan risiko sakit jantung dan osteoprosi.
4. Tiada bahan pengawet dan bahan kimia. 100% sumber semulajadi.
5. Bagus untuk kesihatan prostat lelaki. Anda mesti beri orang tersayang makan ni. Ayah, Tunang, Suami dan anak. Kajian menunjukkan ia boleh mencegah sel kanser dari merebak.
6. Mempunyai anti oksida pemusnah radikal bebas. Kenapa bagus ek? Nak elakkan kanser.
7. Membantu pemulihan luka yang lebih cepat. Sangat sesuai untuk pesakit, ibu baru bersalin dan menjalani pembedahan. Mommies best friend
8. Energizing Soy Protein Shaklee memberikan sumber tenaga yang tahan lama. Anda akan kenyang lebih lama dan sesuai untuk diet.
9. Baik untuk kulit dan rambut. Uban lambat keluar, dan kurangkan pigmentasi kulit. Produk wajib dalam set kecantikan kulit shaklee.
10. Makanan minda. Baik untuk memori anda.

Dapatkan info lanjut dengan menghubungi saya segera... Anda akan dapat tips eksklusif dan konsultasi percuma dari saya...

Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates