Ads 468x60px

Sunday 19 October 2014

Testemoni ESP Shaklee & GLA Complex....



Customer nie consume ESP Shaklee + GLA Shaklee almost sebulan jer tapi dah nampak perubahan pada wajah beliau.

Sebelum nie warna kulit beliau agak gelap dan tidak sekata. Selain itu wajah beliau ada banyak jerawat dan parut jerawat.

Setelah consume ESP Shaklee dan GLA Shaklee, kulit muka dah semakin cerah, glowing dan licin. Jerawat dan parutnya juga dah hilang.

Yang lagi best bila husband dan kawan2 tegur muka nampak lain dan semakin cantik. Kembang gitu hehe...

Selain daripada semakin cantik, berat badan juga ada penurunan dari 83kg kepada 80kg. Memang bonus berganda kan?

Nak cuba?? Nak tips istimewa?? Hubungi saya dengan segera....

Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates