Ads 468x60px

Monday 6 July 2015

Wanita Bekerjaya Memerlukan B-Complex

TAHUKAH ANDA !

Golongan yang sangat memerlukan B-Complex adalah wanita bekerjaya. Kebiasaan wanita bekerjaya ni selalunya senang menghadapi stress dalam kehidupan. Lebih-lebih lagi wanita yang dah berkeluarga dan mempunyai anak. 

Di pejabat tekanan dengan bebanan kerja dan pihak atasan, balik rumah pula perlu hadapi pelbagai ragam anak-anak dengan timbunan urusan kerja-kerja di rumah lagi. Itu belum lagi nak melayan karenah si suami kan󾌸.. Tidak hairan lah kenapa ramai wanita-wanita muda yang bekerjaya dah dapat pelbagai penyakit. Semuanya berpunca daripada tekanan hidup󾌵 

Kalau kawan-kawan nak tahu stress atau tekanan ni sebenarnya mampu mengundang pelbagai penyakit kronik yer! Stress juga akan menganggu sistem pencernaan (sakit perut,cirit birit), menjejaskan tahap imuniti (mudah sakit), meningkatkan kadar denyutan jantung, tekanan darah tinggi, sukar tidur, dan pertambahan berat badan... 

Jadi macam mana nak kawal stress? 

Wanita-wanita bekerjaya ni harus mengambil vitamin B Complex kerana vitamin ini memainkan peranan yang sangat penting kerana mampu membantu  sebagai penenang. 

Vitamin B Complex Shaklee mengandungi - Vitamin B1, Vitamin B2, Vitamin B3 (niacin), Vitamin B5, Vitamin B6, Vitamin B9 (asid folic), Vitamin B12. Kesemua jenis vitamin B ni diperlukan oleh badan kita. Bila jiwa seorang wanita tenang, maka urusan kerja dan rumahtangga dapat diuruskan dalam keadaan teratur. 

JANGAN BIARKAN STRESS MENGGANGU KEHIDUPAN SEHARIAN ANDA SEBAGAI WANITA BEKERJAYA YANG PROFESIONAL ♡

Dapatkan khidmat nasihat dari saya untuk cara pengambilan Vitamin B Complex ni.

Cara Mudah untuk dapatkannya >> 

1) Whatsapp ke 019.770.09.57
2) Buat pesanan di dalam whtasapp
3) Buat Pembayaran setelah pesanan telah dibuat
4) Kami akan menghantar pesanan melalui pos laju atau secara tunai jika kawasan berhampiran

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates