Ads 468x60px

Sunday 16 November 2014

Anak anda Penghidap Asma / Lelah?


TAHUKAH ANDA??..


Kajian menunjukkan mereka yang menghidap penyakit inflamasi seperti asma mempunyai kandungan Omega - 3 yang rendah. Oleh itu pengambilan Omega -3 dari minyak ikan yang terbaik Omega Guard membantu meredakan inflamasi.

(Asid lemak Omega-3)

● Kajian klinikal Universiti of Maryland Medical Center menunjukkan 29 kanak-kanak asthma yang diberi makan minyak ikan yang kaya EPA dan DHA selama 10 bulan didapati mampu mengurangkan simptom asthma berbanding kanak-kanak yang mengambil placebo.

● Kajian penyelidik Jepun keatas 32 pesakit COPD (chronic obstructive pulmonary disease) yang diberi supplemen omega-3 mendapati, selepas setiap 3 bulan tahap kesihatan mereka semakin baik berbanding mereka yang tidak diberi omega-3.

● Penyelidik mencadangkan sokongan nutrisi yang mengandungi asid lemak omega-3 adalah selamat dan praktikal untuk merawat masalah berkaitan peparu dan pernafasan.

Apa Kata Mereka yang telah mengamalkannya...

Puan A'thirah : Dulu anak saya kerap masuk ke hospital dan perlu mengambil gas setiap 6 jam sekali. Selepas mengamalkan Omega Guard dan Mealshake, anak saya dah pulih dan lebih cergas... Selain itu, anak saya kelihatan lebih pintar dan cepat belajar. Mak saya juga mengalami semput, selepas mengamalkan Omega Guard selama 2 minggu, beliau tidak perlu memakai inhaler untuk membantu pernafasannya. Kini, mak saya sihat dan kekal bertenaga dengan mengamalkan Omega Guard dan ESP. Alhamdulillah..

Puan Lia : Alhamdulillah, syukur kepada Allah... anak saya Irfan yang suffering of asthma (sejak umur 5 bulan), sejak dah consume Mealshake dan Omega Guard setahun dah ni... 6 bulan pecah rekod tak amik neb langsung!!.. His paed was so surprise  sebab before this every month amik neb, kadang2 2 minggu sekali amik neb dan Irfan ada history warded 2 kali in year 2010 sebab pneumonia. Alhamdulillah, 6 months with NO NEB!!...

Sempena bulan promosi Omega 3 ini, saya ada tawaran istimewa untuk anda yang menghubungi saya selepas mendapat info ini..

SILA SMS "OFFER OMEGA 3" DAN HANTAR KE 019-770 0957....
Promosi ini akan SAH sehingga 30/11/2014 dan TERHAD kepada 100 ORANG sahaja!!...
Terima Kasih kerana Membaca.. Anda IbuBapa yang perihatin!!.. Anda sayangkan Anak anda?? Sanggupkah anda melihat anak anda menderita?? Tanya diri anda...

Selamat Mencuba...

http://azalea-beauty.blogspot.com

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates