Ads 468x60px

Friday 21 November 2014

Bagaimanakah tahap kesihatan anda?

Mulakan langkah pertama ini untuk kesegaran anda!..

Terfikirkah anda akan tahap kesihatan anda? Persoalan ini penting kerana mengetahui tahap kesihatan anda, dapat menjadikananda lebih sihat. Melakukan analisa kesihatan dari semasa ke semasa akan menolong mencari penyelesaian pantas sebelum keadaan kesihatan anda menjadi kritikal.

Seringkali kita keliru akan perbezaan antara simptom kekurangan nutrient dengan penyakit sebenar. Simptom-simptom berikut adalah disebabkan oleh nutrisi yang tidak seimbang dan gaya hidup yang kurang baik seperti merokok, pengambilan alkohol dan kurang bersenam.

Antara simptom-simptom yang biasa dialami oleh kita adalah seperti berikut:-

1- Kurang tenaga atau susah bangun tidur
2- Selalu pening kepala
3- Gusi berdarah
4- Mudah lebam
5- Gugup atau gementar
6- Mengantuk
7- Keinginan terhadap makanan manis
8- Kurang berat badan
10- Berat badan yang berlebihan
11- Penghadaman yang kurang baik
12- Kekeringan mata / penglihatan yang kabur
13- Kuku mudah pecah
14- Kebas kaki tangan
15- Kejang kaki
16- Sakit-sakit badan
17- Bahu yang kaku
18- Sembelit
19- Rambut yang mudah gugur
20- Selalu menggunakan pil penahan sakit
21- Mudah kene selsema
22- Nafas berbau
23- Makanan yang tinggi kandungan lemak
24- Senggugut / putus haid
25- Susah tidur / Lemah Ingatan / Sakit Sendi


Jika ada mengalami simptom-simptom yang saya senarai di atas, anda perlu hubungi saya segera kerana kesihatan anda perlu dirawat...

Mencegah adalah lebih baik dari mengubat. Ikuti program kesedaran diri yang saya anjurkan dalam memperbaiki kesihatan anda dalam 90 hari..

Salam sayang  dari saya


Shaklee Simpang Renggam


SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957

Cari saya di FB : A'thirah Aider

LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates