Ads 468x60px

Wednesday 26 November 2014

Vitamin C hanya RM15.00 SEBULAN???..

Salam Semua.. Salam Rabu....
Semoga Pembaca-Pembaca Sekalian Sihat sejahtera...
Ok, Back to our topic pagi ni... Vitamin C yang saya makan hanya RM15.00 sebulan.....

BETUL KER???… Ya... Vitamic C saya hanya RM15.00 sebulan!!..
Bagaimana Vitamin C anda??? Adakah lebih murah dari yg ini?? Cuba anda kira!...

Apa yang saya dapat dengan Vitamin C  berharga RM15.00 :-
>> Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri
>> Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata
>> Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi yang sihat dan gigi.
>> Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran
>> Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti.
>> Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis.
>> Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress.
>> Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi.
>> Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang.
>> Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas.

Yahhoooo... Rasa2 Berbaloi? Sangat berbaloi kan... Apa tunggu lagi... Jom dapatkannya dari saya sekarang.... Anda rugi jika tak grab sekarang.... Ramai dah berjaya mendapatkan kecantikan idaman....
Salam sayang  dari saya

Shaklee Simpang Renggam

SID : 1115221
Whatsapp Saya : 019-7700957
Cari saya di FB : A'thirah Aider
LIKE page Saya : Azalea Beauty & Healthcare

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates